آمار شگفت انگیز طب سنتی در درمان کرونا
آمار شگفت انگیز طب سنتی در درمان کرونا

 

امروز شاهد آمار شگفت انگیز قدرت درمانگری طب سنتی در درمان بیماری کرونا هستیم.

شاید مخالفین متعصب طب سنتی که همواره از هر فرصتی برای توهین و تمسخر طب کهن ایران زمین استفاده می کردند، این روزها بیش از هر زمانی دیگر دستانشان خالی و کلامشان تهی از ادله منطقی و غیر منطقی برای محکوم کردن طب سنتی شده است. آمارها شگفت انگیز هستند و افکار عمومی شاهد ناتوانی طب رایج و توفیقات شگفت انگیز طب سنتی در درمان کرونا هستند.

آمار 1 درصدی میزان مرگ و میر بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهدای گمنام، بیمارانی که 99% آنها تحت نظر دکتر محمد فصیحی فوق تخصص ریه با طب سنتی درمان شدند، همگان را به فکر فرو برده است. دکتر فصیحی حتی بیمار 98 ساله ی خود را با کمک طب سنتی درمان و مرخص می کند.

از 200 بیمار بستری در این بیمارستان فقط دو نفر فوت کردند که یکی از آنها تحت شیمی درمانی بوده است (شرایط ضعیف بدنی داشته است). کاملا مشخص است که اگر این نتایج به صورت مستند درآید، راه برای ترویج طب سنتی که اتفاقا از اسناد بالادستی نظام نیز هست، بسیار هموار تر میشود.

دکتر فصیحی درحال حاضر هم روزی 30 بیمار دارد که بعد از 3 روز علائم بیماری شان بهبود می یابد.

چینی ها هم برای 90% از بیماران کرونایی از ترکیب طب سنتی و طب رایج استفاده کردند، موضوعی که عامل موفقیت چین در کاهش مرگ و میر کرونایی ها بود.

طبق آمار وزارت بهداشت 6.6% از بیماران تحت درمان با طب رایج، فوت می کنند، اما با این وجود آمار 1% میزان فوت بیماران کرونایی تحت درمان با روش طب سنتی، هنوز هم نظام سلامت ایران را به تغییر متدهای درمانی رایج سوق نداده و از پروتکل های درمانی جدید مبتنی بر طب سنتی خبری نیست. این تعصب عجیب در مخالفت با آموزه های طب سنتی و فلسفه درمانگری قدرتمند آن، این روزها بیش از هر هزمان دیگری برای مردم آشکارو عیان شده است.

طرفدارن طب سنتی وزارت بهداشت را متهم می کنند که به صورت آشکاری نمی خواهد به رواج طب سنتی تن دهد.

یکی نظرات طرفداران طب سنتی: حتی وقتی طب نوین اذعان می کند هنوز داروی موثری برای کرونا ندارد، وزارت بهداشت حاضر نیست از توفیقات طب سنتی استفاده کند.

به هر صورت طبق پیش بینی ها، پاییز و زمستان موج های بعدی کرونا می آید و هزاران بیماری که ممکن است حفظ جانشان به تعصب گره خورده باشد…